Ett snedsteg bort

inlägget publicerades: 2011-09-18 Klockan 15:18:02

Söndagar, fyllt med ångest nedstämdhet miljontals frågor och funderingar tomhet... Hade man kunnat gjort något för att detta inte skulle ha hänt? Finns det någonting man kan göra för att få smärtan och saknaden att försvinna? Jag orkar inte sakna dig nå mer, jag vill mer än allt bara få dig tillbaka. Jag vill att du ska vara med på julafton, att du ska med till farmor och äta dina älsklings mackor, jag vill låna ut pengar till dig, jag vill känna att du finns där och skyddar mig genom allt, jag vill att du ska jävlas med mig, jag vill tala om för dig att jag älskar dig.. Du hade ju så mycket mer kvar att ge här på jorden. Du skulle ut och föreläsa om droger, du skulle till Thailand och öppna upp en reggaebar, vi skulle ju börja umgås allt mer och mer med släkten och ta oss en fin kryssning, du skulle ha varit med på min student och min bal, det skulle ha varit du och pappa som åkt till tatueringsmässan istället för jag och pappa, du ska bara finnas här och sprida din glädje. Varför? Helvetes jävla skit vad det gör ont utan dig. Jag behöver ju dig, min älskade älskade bror - förstår du inte det? ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0