Ikväll drar vi på oss dansmackorna

inlägget publicerades: 2011-10-22 Klockan 12:51:04

Ojojoj, här var det nästan så att det hänger spindelnät fulla skärmen. Men nu så blir det till att damma av det lite grann och dra lite uppdateringar lite oftare än den senaste tiden.

Har ju gått mina tre intensivdagar i Valbo på Siljansbackens make up skola. Så nu återstår det 4 månaders praktik. Så nu behöver jag alla möjliga tänkbara modeller som vill ställa upp och vara som ett litet hjälpmedel för mig i min utbildning. Så känner ni er manade, tveka inte att höra av er! 

Ikväll blir det iallafall att dra sig till Tuppens för att avlyssna Dead by April. Känns lite små tungt sådär, efter allt som hände sist jag vistades på Tuppens. Men, jag vet att min älskade bror inte skule vara glad på mig ifall jag skulle skita i Tuppens bara för det. Så ikväll ska jag jävlarannamma. Så blir nästa steg att gå på Hardcore Superstar igen. Det kommer nog bli tyngre, men det ska jag inte tänka på. Istället ska jag fokusera på att ha grymma kvällar på Tuppens! 

Blir även till att träna sotning på Evelina och Bella tills ikväll. Så, slänger väl upp resultat typ imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0