Hjärter dams sista sång

inlägget publicerades: 2011-10-28 Klockan 14:00:21

Kände för att vara lite små ego för någon minut. Så drog på mig ytterkläder, drog med mig kameran och pallra mig upp till hundgårn för att knäppa lite höstbilder. Eller är der vår? Jaja, skit samma va det väl. Bilder som bilder. 
Iallafall, mitt uppe i mitt knäppande så börjar våran linslus till hund och gnälla för att han vela minsann också vara med på bild. Så, det blev nästan fler bilder på han än på mig. För så fort man drog bort kameran, så började han gnälla igen. Haha. 

Slänger upp ett litet utval av resultatet:



Haha, nöjd hund!







Kommentarer
Skrivits av: Annika
Kommenderades: 2011-10-28 Klockan: 15:16:20

Du är så fin min kära, och så som jag saknar dig <3

Skrivits av: Sandra Eriksson
Kommenderades: 2011-11-01 Klockan: 23:43:31

Söta ni är!! :D hihi

Skrivits av: Daniel Hardy Humla
Kommenderades: 2011-11-04 Klockan: 12:17:21

Fan vad vackra ni är!! Voffsingen är

Supergullig och du är ögongodisets

Ögongodis!!! Ha en trevlig helg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0