Det var bättre förr

inlägget publicerades: 2011-10-27 Klockan 20:12:49

Dom säger att tiden läker alla sår. Men detta sår blir bara mer och mer infekterat för varje dag som går. För, för varje dag så inser jag mer och mer att du verkligen är borta i detta liv och att jag aldrig mer kommer få träffa min älskade bästa och ända bror igen. Hur hanterar man en sån situation? Jag kan inte, det går inte att hantera. Jag bryts ner bara mer och mer, jag klarar inte av att vara känslosam. Så fort något blir känslosamt, om någon mår dåligt eller så - så kan jag inte säga någonting. Det tar stopp, jag vill bara finnas där - men det går inte. Istället försöker jag göra allt för att vända på stämningen. Skoja till det, liva upp tillvaron. 

Jag vill inte ha det så här, jag försvinner mer och mer från mig själv. Snart finns det ingenting kvar av mig. Jag kan inte hantera denna situation, jag vill så gärna kunna det. Vad ska man göra, vad ska man ta sig till? Kan du inte bara komma tillbaka igen? Det är det ända jag ber om! 

Jag behöver min bror, mina föräldrar behöver sin son, och alla behöver sin underbara vän..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0