Färgade linser

inlägget publicerades: 2011-11-15 Klockan 18:49:56

Som ni säkert har märkt när jag slänger upp tutorials på mina sminkningar så har jag olika ögonfärg. Som ni säkert förstår så använder jag mig utav färgade linser. Jag känner många som undrar över färgade linser ex hur det det är att ha dom, sätta i dom, hur mycket det kostar osv osv. 

Jag har ju dålig syn, så jag använder dagligen linser. Jag har inga problem med att peta mig själv i ögonen, har aldrig haft. Vilket leder till att jag har inga som helst problem med att sätta i linser. För vissa kan det vara mycket svårt. En till viktig sak är att man är noga med rengöringen av linserna och att man har tvättat händerna innan man sätter i och ur linserna. 

Sedan finns det ju massvis med olika märken och olika typer av linser. Olika priser, olika färger etc etc. 
Och det är olika för alla! Själv trivs jag jättebra med mina månadslinser som jag köper på fargadelinser.com. Jag köper då med styrka och då kostar dom 269 kronor orginal pris. Men oftast så är dom mycket billigare än så. Nu tillexempel så har dom 40% rabatt på detta märke som jag använder mig utav samt ett annat märke. Dessa märken är Freshlook och Expressions. De linser jag använder mig av och trivs mycket bra med är "Freshlook Colorblends Brown". Anser att ögonfärger blir mycket naturlig, motför massa andra färgade linser jag testat då jag tycker ögat får liksom en läskig 3D form. Ser liksom ut som om att ögat pekar ut. 

Så är du sugen på att pröva på färgade linser? Här köper du färgade linser hos fargadelinser.com


Kommentarer
Skrivits av: Linn
Kommenderades: 2011-11-16 Klockan: 15:35:50

Fin blogg!

Allt bra :-)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0