The grinch

inlägget publicerades: 2011-11-24 Klockan 13:54:18

Om en månad är det dags för julafton. Jag vill inte fira julen i år, jag kommer inte klara av det. Om jag ändå visste att det var våran sista jul tillsammans förra året. Och hade det inte varit för att du älskar din familj och julen så pass mycket, så skulle vi inte ens ha spenderat julen tillsammans förra året. 

Jag minns så väl när jag och pappa åkte och hälsade på dig i Gävle några dagar innan jul. Och jag hade med en julklapp till dig. Du blev så glad, du tackade och kramade om mig. Det är den sista kram jag fick utav dig. Om jag ändå visste att det va min sista kram, då hade jag aldrig släppt taget om dig!

Jag vet att du skulle bli arg och besviken om vi inte skulle fira julen som vanligt här hemma, så vad gör man inte för sin älskade bror? Men då får du fan i mig stötta mig varje sekund så att jag inte släpper en tår på självaste julafton. JAG ÄLSKAR DIG, JAG SAKNAR DIG! ♥

Med bror, morfar, kusinerna och kusinbarnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0