The D day

inlägget publicerades: 2011-11-10 Klockan 20:48:51

Imorgon är det en viktig dag för mig. Imorgon kommer den dag som jag länge har väntat på att ska dyka upp. En dag där jag hoppas nå innerligt att jag får sitta ner och prata med mina kära som gått bort. På bara ca 2 år så försvann det ju en hel del från mitt liv. Gammelmormor, morfar, farfar, Anna, Sandra och min älskade bror. Ojojoj, vad jag håller alla mina fingrar och tår att ni kommer fram till mig imorgon. Talar om för mig hur bra ni har det. Snälla? 

Det är ju det man gruvar sig mest för, att ingen som komma fram till en.. Men, det är ju någonting som märks imorgon.


Kommentarer
Skrivits av: Annika
Kommenderades: 2011-11-10 Klockan: 21:42:52

Håller alla tummar gumman!! <333

Skrivits av: Sandra Eriksson
Kommenderades: 2011-11-11 Klockan: 11:54:49

Fina du, jag håller tummarna vännen! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0