Kvällen i all ära

inlägget publicerades: 2011-11-13 Klockan 14:08:15

Igår var det fullt upp hela dagen. Morgonen började med att jag och mamma åkte iväg och pantade en del av alla burkar och flaskor nere i källaren. Resulterade 350 kronor rikare. Satt ju inte helt fel. Och det glädjer mig att det är typ hälften av burkar och flaskor kvar i källaren. Score!

Drog en vända på stan, fixade mamma inför 50-års fest, fixade mig själv, drog till Sandra och Patric, kutade till Tranan för att hinna innan halv elva, dansade fötterna av oss, åter till Sandra och Patric, taxi hem. 

Roade oss med att spela öl-wordfeud. Fick man mindre än 10 poäng ex 7 poäng så fick man dricka 7 klunk. Fick man över 10 poäng ex 15 poäng så fick motspelaren dricka 15 klunk.

Kvällen va grym, och det vill jag tacka alla inblandade för. Allra mest min älskade vän Sandra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0