Breaking dawn

inlägget publicerades: 2011-11-19 Klockan 13:15:48

Igår blev det fredagsmys med min älskade vän Sandra. Drog oss ner till Röda kvarn och kikade in den nyaste Twilight filmen. 

Den var helt okej. Dock var det på tok för mycket kärlek i filmen för min del. Ingen som helst action. Så det var lite tråkigt. Det är så skrattretande att kolla. Visst det är värsta jättemysig kärlek och så. Men det blir att man ändå skrattar inombords för det är liksom inte alls som det är i verkligheten. Så nae, för mycket kärlek i filmer är inte min grej. Fuck denna skiten för blir det drama så drar jag - typ. Mer action, tack! Som Eclipse, där jävlar annamma hände det grejor iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0