Se dig omkring - Block 44

inlägget publicerades: 2011-03-10 Klockan 17:02:50

Sätter mig en stund framför spegeln och plågan
Titta på dig själv, hur du mår kan du fråga
Läser dina läppar "jag vill bara fly"

Om jag ändå visste att det var sista gången jag skulle träffa dig på farfars begravning. Om det ändå fanns någonting jag kunde ha gjort för att få dig tillbaka. Kan du inte bara prata omkull gud och be han skicka dig tillbaka till oss här på jorden. Livet går vidare i sin vanliga takt, men jag står fortfarande kvar och trampar på den där helgen. Varför ska döden göra så fruktansvärt ont för dom som fortfarande finns vid liv? Vad ska man göra för att slippa smärtan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0