Det finaste någon kan få

inlägget publicerades: 2011-03-05 Klockan 01:18:31

Jag vill tacka alla för denna obeskrivligt underbara begravning. Min älskade bror var värd detta till 110% och jag vet att han är så berörd och stolt. Världens finaste kista, altaret fyllt med blommor, kyrkan fullsatt med folk, en kanon präst, underbar sång ifrån Joakim Nyman, dina egna favorit låtar, skratt och gråt. Finare än sådär kunde det inte bli. Prästen hade aldrig varit med om så mycket folk eller en sån lång begravning. Jag kan inte vara annat än en stolt syster, att få se hur obeskrivligt älskad och omtyckt du var. Om all kärlek ändå kunde få dig tillbaka. Men, du har det bra nu. Det vet jag! Och vi ses snart igen, världens bästa broder. Tills dess så ska vi alla ta oss igenom detta tillsammans. Vila nu i himlens bästa frid ♥
(Bilder lånade av Linda Honak & Sanna Leinonen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0