Student och Bal 2011

inlägget publicerades: 2011-06-12 Klockan 19:26:09

Nu har jag varit extremt dålig på att dra uppdateringar på denna sida. Men, har liksom inte funnit motivationen. Men nu när bal och student är gjort, så är det ju bara ett måste att uppdatera. 

I fredags så var det studenten som gällde. Klockan 07.00 var det champangefrukost hos Katrin. Några timmar senare drog vi oss till skolan, fick betyg, tog faväl och tackade av lärarna, satt i aulan och lyssnade en massa. Och efter det var klart tog man sitt sista steg ut från Bromangymnasiet och åkte ner på Glysis för att göra sig redo för studenttågets avgång till Borga Parken.
Efter det så blev det ut och käka med familjen/släkten. Och sedan utgång med Elin Söderberg på Hogges.

Igår var det bal som gällde. Anlände vid Stadt och Folkets hus i raggarbilen vid 16.00 tiden. Minglade runt, fotogragering med klassen, insläpp på röda mattan vid 19.00, 3-rättersmiddag, Magnus Betnér, trevliga tal, vals och Dj väntades inne på Folkets hus. Dissade Folkan och drog oss till Hogges vid 00.00 tiden. Röjde där i 2 timmar för att sedan dra oss upp till Köpmanbeget för lite picknick. Sedan blev det hemfärd till Bollnäs vid 03.00 tiden.

Kort och gott, slänger med lite bilder också från båda dagarna :)



Inne i Aulan
(Frida, Jag, Elin)


Skolan för betyg och avtackning.
(Issa, Simone, Jag, Fredrika, Elin)



Innan avfärd till Folkets Hus
(Elin, Alexander, Frida, Stefan, Jag)



Picknick på Köpmanberget med baldejterna
(Stefan, Frida, Jag, Alexander)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0