Uniflex

inlägget publicerades: 2011-06-22 Klockan 17:44:10

Joråsatt, idag har man haft en sån där lite bättre dag än alla andra dagar. Började med att Per läste i tidningen att parkeringsbötern var ogiltig, så då blev den en tur på polisstation och dom skrev bort den. Så då slapp man bli av med dom där 500 :-.
Och nästa grej är ju ännu bättre, jag kan äntligen säga adjö till arbetslösheten för en stund. För jag har gått och skaffat mig ett jobb. Och det känns så skönt! Imorgon så ska vi skriva kontrakt och på måndag börjar min utbildning på 3 veckor. Sedan är det pengar, pengar, pengar. Känner att jag bara blir fler och fler steg närmre min underbara make-up artistutbildning, allt känns så bra. Tjalalalala :D 

Aaah, justja kanske ska meddela vart jag fått jobb också. Inte mer än på Uniflex. Ska sitta i kundtjänst och lyssna på när folk skäller och har sig på företaget och försöka hitta en trevlig lösning. Menmen, vad gör man inte för pengar?

Kommentarer
Skrivits av: Anonym
Kommenderades: 2011-06-22 Klockan: 19:24:11

gud vad skönt! lycka till gumman <3

Skrivits av: Louise Mårtensson
Kommenderades: 2011-06-23 Klockan: 01:22:13

Grattis till jobbet =)

Skrivits av: Angelica
Kommenderades: 2011-06-23 Klockan: 13:08:04

Det är inte så farligt att jobba i ktj. Jag jobbade för telias ktj i 3 år, för att sedan byta till ett område där man bara tar emot "missnöjda" kunder =) Det är faktist ganska roligt när man lyckas göra dem nöjd!



Grattis till jobbet iaf, och lycka till.



Kram Angelica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0