Traditionella Tranan

inlägget publicerades: 2011-06-19 Klockan 19:29:16

Gårdagen var toppen. Lagade ihop lite tacos, gjorde oss redo för utgång, ägde baren och dansgolvet, fyllekäk på Max, efterfest på Gärdet, efterefter på Heden. Kort och gott.

När man vaknat blev det en gåtur till stan för att hämta bilen, åkte och käkade god mat, drutta förbi graven och la en gåva, handlade en liten godispåse och skruvar, släppte av Evelina hemma och släppte sedan av mig själv på min gata på Ren. 

Efter att jag plågat mina fötter så dom är invaderade av blåsor, så drar jag nu på mig min OnePiece, drar igång fett med film och öppnar mina två gottepåsar och bara är! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0