Solen skiner idag, O'boy

inlägget publicerades: 2011-06-29 Klockan 06:42:03

Ja, men det känns så himla bra att hela första jobbar veckan hittils har det äntligen börjat blivit bra väder. Klockan är liksom halv sju på morgonen och solen börjar redan steka på i den molnfria himlen. Men nejdå, det får jag ingen nytta av alls. För istället för att ligga på stranden och bara steka i solen, så sitter jag inomhus och använder mina öron och händer. Okej visst, jag ska inte klaga allt för mycket. Vi har ju faktiskt 5 minuters och 15 minuters bensträckare stup i ett, så man får ju utnyttja solen lite iallafall.

Positiva Elin tar nu värsting åket och beger sig till jobbet, för att sedan få äta lite god mat på Tranan. Hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0