midsommar bland kottar och bär

inlägget publicerades: 2011-06-26 Klockan 15:24:52

Har haft mig en kanon midsommar helg även detta år.

midsommarafton så drog sig jag och Annika oss upp till granbergshöjden för lite fylla och elände. Mot 01.00 snåret så tog vi våra unga friska ben och for iväg mot hedhamre för lite fortsatt trevligheter fram till 05.00 tiden om jag inte är helt ute och cyklar. Men eftersom vi var lite lata efter en redan bit gångtur så blev det ringa efter taxi, bra grejor det där ibland. 

midsommardagen så fyllde världens bästa Emelie Olsson år. Så då drog jag mig iväg dit för lite grillning och alkoholkonsumering med underbart folk. Vid 01.00 drog vi oss även in genom dörrarna på Tranan och ägde ut dansgolvet i en timme. Sedan var min mamma go och hämtade upp och skjutsade hem mig. Mycket bättre än taxi.

Tusen tack till alla ni som gjorde min midsommarhelg!

Kommentarer
Skrivits av: emelie olsson
Kommenderades: 2011-06-26 Klockan: 18:15:40

tack själv sötnos!! :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0