Kuse agent på TP

inlägget publicerades: 2011-06-28 Klockan 19:48:09

Ja, då har det gått två dagar på utbildningen som vi har i 3 veckor. Det har varit väldigt mycket powerpoint's, vilket motsvarar en hel del lyssnande. Men, det går rätt bra faktiskt. Får bensträckor, på bensträckor. Så, man hinner liksom inte ledsna. 

Än så länge så verkar det helt okej faktiskt. Dock skulle jag hellre vilja vara på den andra avdelningen än den jag hamnade på. Men, det är bara att lära sig leva med det. Jobbarkompisarna, eller var man ska säga, verkar även dom helt okej. Trevliga och sociala. 

Får bara hålla tummarna för att jag känner likadant om 3 veckor. Eller varför inte ännu mer positiv? Vore ju inte fel. Imorgon så ska vi gå in på lite mer praktiskt, det ser jag framemot.

Hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0