Back in the game

inlägget publicerades: 2011-06-18 Klockan 15:59:36

Igår var det den traditionella grillningen hemma hos min far med kanon folk. Synd med vädret och otroligt synd att Jon och Emelie inte blev med. Men vi hade det mycket bra ändå faktiskt, maten smakade utsökt som vanligt. Och underbart folk såklart! Efter maten blev det skjutsa hem Johanna och hennes vännina och sedan bärde bilen vidare till Färila för att spendera natten där. En helt kanon fredag/kväll/natt helt enkelt. 

Ikväll blir det iallafall ut och roa sig i Bollnäs som det känns att det var år och dagar sedan. Ser jag verkligen framemot. Men innan så blir det äta lite god tacos med Joakim och Evelina. Mumsigt. 

Nae, nu har jag inte tid att sitta här och bara skriva en massa bokstäver. Antar mig själv som chaufför istället. 
Ha en kung helg allihopa, syns vi i dimman?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0