Attjo attjo prosit

inlägget publicerades: 2011-06-15 Klockan 23:53:45

Jag vill bara spy på denna jävla sjukdom! Jag brukar vanligtvis inte dra på mig roligheter som feber, men däremot allt annat vad förkylning heter. Men de senaste månaderna då jag dragit på mig dessa förkylningar så har den förbaskade febern kommit som ett brev på posten och vägrar dra iväg till någon annans brevlåda. Feber sedan i söndags, hur kul är det liksom? Visst, det är kanon väder att vara sjuk till. Men halåå, hur kul är det att sitta inspärrad på sitt rum framför en jävla massa film i sin ensamhet? Inte ett dugg ska jag tala om. Och alla är livrädd för en, för man kan ju faktiskt smittas. Stoppa mig i karaktän medan ni ändå håller på! 

Trotsade denna förbannade sjukdom ändå imorse, för jag ansåg mig mycket bättre till mods. Tog en tur med cykeln ner till staden för att besöka Arbetsförmedlingen - fuck vad jag känner mig vuxen! Mådde fortfarande bra efter det var klart, så det blir lite god mat på Roma med min underbara pappa och världens bästa Johanna. Gick bra tills en början, men så var det kört. Jag var klen och kokhet. Kul jävla liv! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0