Välkommen, du pratar med Elin ....... Larsson

inlägget publicerades: 2011-07-12 Klockan 20:08:03

Jajamen, då var det över med att sitta och lyssna och anteckna information hela dagarna. Och allt lyssnande och antecknande har gjort mer inverkan än jag trodde. Var helt säker på att jag INTE skulle klara provet, men vips så hade man fullpott. Det kändes ju väldigt bra, tills att man kom på "Justja, nu ska jag ut och ta mitt första samtal i följd med x antal fler samtal. Ooops" ... Men, så var även det överstökat och nu är det bara vässa på rösten, dra på flinet och hjälpa kunderna. Yäy..

Hel slut sedan idag, så nu signar jag ut och säger natti natt :)

Kommentarer
Skrivits av: Erik
Kommenderades: 2011-07-14 Klockan: 00:34:18

Du är så duktig (: <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0