Fear is the weakness

inlägget publicerades: 2011-07-01 Klockan 19:08:00

Idag har man fått reda på sitt kommande schema efter utbilningen. Ser helt okej ut måste jag säga!

Slutade fyra idag, då blev det bussen hem till Bollnäs och ta en tripp på staden. Och som vanligt så har jag svårt att hålla i mina pengar. Blev iallafall en ny kalender (eller vad det heter) som faktiskt var behövligt då min nuvarande går ut inom kort. Sedan blev det även en liten sväng in på Deichmann, tanken var att bara kika men då jag kikade så dök det upp ett par görsnygga remskor med kilklack framför mina ögon som jag naturligtvis var tvungen att prova. Storleken passade, så då blev det några steg till kassa för att bli ett par skor rikare. Ooops! Och efter det var det apoteket som gäller och sist men inte minst tog mamma per och jag en tur till MM. 

Vad fredagen har att erbjuda vet jag inte riktigt. Är rätt slut efter den här veckan, så har laddat upp med en massa gotta ifall att det skulle bli hemma och slöa till film som inte alls skulle sitta fel. 

Men först av allt, GRILLAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0