Jag lever, jag lovar

inlägget publicerades: 2011-07-08 Klockan 18:05:32

Ja, nu har jag hållt mig borta ifrån uppdaterande på bloggen i några dagar. Tänkte bara tala om att jag lever, och att det går undan på utbildningen. På tisdag väntas det prov, och klarar vi det så förflytta vi oss ut i produktionen - spännande! 

Idag är det fredag, och den spenderas med lite grillning här hemma sedan blir det glo på senaste Pirates of the caribbean. 

Imorgon lördag så är det inplanerat Tranan. Ser jag framemot som om det vore jul. Känner att jag har gått och blivit värsta festprissen. Kanske inte så bra, men ojojoj vad kul det är. 

Nae, nu ska jag bege mig till min vän Evelina. Hejdå gott folk, trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0