Färila centrum by night

inlägget publicerades: 2011-07-03 Klockan 19:49:17

Drog mig till Färila för att spendera min lördag där igår. Började med att kika lite fotboll på parken, vidare till Bagge, vidare hem till Erik där det blev lite film sedan dök det upp sällskap. Slutade med en trevlig lördag, helt enkelt. 

Brukar alltid vara sämst på att använda min kamera, men igår så var jag jävlar anamma igång. Så, slänger väl upp några bilder här då så jag får användning av dom.


Peter och jag tog en bilfärd till Ljusdal


Åh, hej vad det går bland tuttar och lår?


Hetaste Joel Kinnaman kikade förbi lite också.


Christoffer myser i soffan


Erik försöker hålla sig vaken, typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0