Aggression

inlägget publicerades: 2011-07-02 Klockan 14:12:42

Varför lär man sig aldrig? Varför ger man sig in på samma jävla skit hela tiden, när man ändå vet hur det kommer sluta? Varför ska jag vara så jävla svag? Varför ska jag förlåta så fort jag får nå falska gulliga ord? Varför? Hur kan man vara så jävla känslokall att man behandlar en människa på det här viset, gång på gång!?

"Fuck allt jag sa
Fuck allt som var bra
Och skillnaden som går att se från igår till idag
Du skrämmer mig, jag kanske aldrig kände dig
Jag känner ångest över att jag någonsin lärde känna dig.
Är du den här personen så förtjänar du fan ingenting
Tusen chanser men dom tjänade ingenting till
Du gör som du vill och skiter i vad andra känner
Skiter i vad alla säger om att skaffa andra vänner"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0