♥ Skola ♥

inlägget publicerades: 2011-01-10 Klockan 20:55:19

Ja, då var den första skoldagen för det nya året avklarad. Måste ju bara tala om att det har nog varit den segaste oc h längsta skoldagen på länge. Shit, vad tid det tog innan dagen fick sitt slut. Från 09 – 16 var ju att ta i för att vara första dagen. Men, jaja nu är den då avklarad iallafall och imorgon är det dags igen ..

Men, jag har då haft ett kanon lov iallafall – så jag har ju någonting positivt att tänka på. En till positiv sak är att min söta mamma var in och fixade en Hardcore Superstar biljett till mig idag, så nu har man det ordnat. Så nu väntas bara en evig väntan tills den 29onde Januari.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0