Sammanfattning av helgen

inlägget publicerades: 2011-01-24 Klockan 15:56:37

Har gjort ett sånt där originellt uppehåll i några dagar med bloggandet. Men, drar ihop en kort sammanfattning av min helg:

I fredags så begav jag mig hem till Bollnäs med sjukhusbussen. Väl där blev det umgås lite med Zammi, för att sedan anlända till vårat bokade bord på Spicy Cow. Efter en gudomlig måltid så blev det lite film och massa gotta.

I lördags så köpte jag med mig Max mat och begav mig iväg till min vän Pontus. Medan vi vräkte i oss maten så kikade vi på lite film och pratade. Senare så blev det plugg och ställa upp som lite chaufför för min del, och även kika på lite film. Mot natten så kom Zammi och hämtade upp mig så åkte vi hem till honom och gav varandra sällskap till lite film.

Idag så har dagen i största del bestått utav samma gamla vanliga söndags sysselsättning, packning, buss/tåg resa, uppacknig och OC kikning.



Kommentarer
Skrivits av: Johanna
Kommenderades: 2011-01-24 Klockan: 22:18:28

Fråga på frågan i mitt senaste inlägg! :)



En blogg om sex, kärlek, vardag, tankar och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :)

Skrivits av: Anonym
Kommenderades: 2011-01-25 Klockan: 18:07:00

är ni tillsammans igen, eller umgås ni bara? :)

Skrivits av: Amanda
Kommenderades: 2011-01-25 Klockan: 23:41:06

Grymt fin blogg! :D vad händer idag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0