Rosa moln

inlägget publicerades: 2011-01-19 Klockan 19:49:50

Jo, det där med att uppdatera bloggen är ju inte direkt min starka sida. Men tänkte vara duktig och göra en liten sammnfattning utav veckan som gått:

I måndags
så gick det undan i skolan och när den väl var över så blev det hem och dra lite OC avsnitt för att sedan få främmande utav Erik. Åkte och väldgästade Stefan lite, sen drog vi oss hemåt och kikade lite film. Senare mot kvällen så dök även Lars upp och gjorde oss sällskap. Efter att båda gett sig av så blev det hopp i säng.


I tisdags
så blev jag hemma ifrån skolan för jag hade så dödligt ont i ryggen, ringde till mamma så hon skulle ringa till Hälsocentralen så skulle dom ringa upp mig. Men, jag tog mig en alvedon efter jag lagt på luren med mamma och gick sedan och lade mig i sängen med en kudde under svanken och vips så somnade jag och vaknade vid två tiden. Och då var det kört med Hälsocentralen, hade ett missat samtal ifrån dolt nummer, så det va väl ifrån dom. Hade även fått sms utav Elin och hon kikade ifall vi skulle ta en fika, så jag tog mina unga friska ben och drog mig ner till stan för lite skitsnack och fika.

Idag
så har väl skolan gått i normal takt, efter skolan så joinade jag Elin på stan i väntan på hennes buss. Sedan blev det hem och tvätta! 

Just för tillfället så sitter jag och luktar mig hög på sköljmedel och väntar på att Stefan ska komma och umgås. 

Oooj, blev ett bra nog lång inlägg. – Lätt hänt!  Hoppas ni orkade läsa.


PUSS ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0