Min vecka

inlägget publicerades: 2011-01-15 Klockan 12:48:58

Ja, nu var det ju ett ganska bra tag sedan jag gjorde mig en liten uppdatering här på bloggen. Men, har liksom inte känt för att skriva helt enkelt. Så nu tänkte jag att nu när det har gått första veckan i skolan så är det dags för en liten uppdatering.

Veckan har gått rätt okej faktiskt, dock har det gått lite ovanligt segt. Men, det har dugit ändå. Har till och med fixat utlandspraktik till Polen v. 11 - 13, så det ska bli hur kul som helst faktiskt.

Under veckan efter skolan så har det varit tillfällen då man varit och tagit en fika på staden - hur mysigt och behövande som helst -, man har tvättat lite och städat och haft sig.  

Igår efter jag slutat så tog jag bussen till Ljusdal och väl där blev man upphämtad för att vistas i Färila hela fredagen, var hur trevligt som helst!

Idag så far jag och Evelina iväg på party med tema: 80 - 90 tal. Så det ska ju bli lite intressant sådär. Ser verkligen framemot en hel trevlig lördag. 

Måste bara tillägga att jag knappt kan bärga mig tills den 29 januari


PUSS ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0