År 2011

inlägget publicerades: 2011-01-01 Klockan 18:56:37

Då var det ett nytt år ännu en gång. Känns ingen skillnad som vanligt, bara det att man måste anstränga sig lite extra för att komma ihåg vilket år det är.

Nyåret firades in i Färila med gott folk. Anlände vid 12 tiden och drog igång ca 1 – 2 timmar senare, åt lite god mat, umgicks, skrattade och konsumerade lite alkohol. Vid tolv slaget så vandrade vi iväg och kikade på lite raketer en liten bit bort ifrån Filip. Stannade där ett tag och gick sedan tillbaka till Filip, där Frida och Filip så gott som slocknade. Tur att vissa kunde hålla sig vaken iallafall, spelade lite ”Med andra ord” och ölspel. Sedan slutade kvällen/morgonen med att det bara var jag och Erik vakna, så vi satt uppe och bara snackade en massa från typ fyra, halv fem till åtta, halv nio. Sedan blev det kojs!

Ska jag vara ärlig så tror jag inte att jag har skrattat så mycket som jag gjorde igår på ett bra tag, fick alldeles ont i magen. Och även fast att det var väldigt dött med fester detta nyår, så anser jag det som en mycket lyckad nyår iallafall. Fint sällskap och mycket skratt, vad mer kan man begära?

Hoppas ni också haft ett bra nyårsfirande,


Kommentarer
Skrivits av: J U L I A O F S W E D E N ♥
Kommenderades: 2011-01-01 Klockan: 22:18:00

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0