♥ 26 juni 2010 - 16 januari 2011 ♥

inlägget publicerades: 2011-01-16 Klockan 16:21:14

Jag ljuger absolut inte om jag säger att detta har varit bland den bästa tiden i mitt liv, jag har fått haft den absolut bästa sommaren någonsin och jag har fått spenderat en underbar tid med en så otroligt underbar människa! Allt känns så ofattbart, tomt och konstigt. Det var trots allt ett val jag gjorde, men bara för det så är det inte lätt. Och jag vet att det kommer vara så otroligt tungt, jag kommer som en reflex ta fram Zammi's nummer för att ringa och höra hur hans dag har varit - men sen kommer verkligheten komma ifatt mig och jag kommer bryta ihop... 
Och jag vet också att ett "Tack för en underbar tid" inte räcker, men det finns inte så starka ord som verkligen kan förklara hur glad jag är över att fått spendera tid med denna pojke. ♥

Jag vill även passa på att tacka de fantastiska personer som jag har runt omkring mig och bryr sig, det är guld!



Kommentarer
Skrivits av: Annika
Kommenderades: 2011-01-16 Klockan: 17:30:39

älskling, du vet att jag alltid finns vid din sida, hör av dig om du behöver prata <3333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0