You are my angel

inlägget publicerades: 2011-02-16 Klockan 22:03:41

Jag pratar om dig som om du fortfarande finns i liv. Jag skrattar och ler, jag tänker på dig varje dag. Men hur mycket jag än tänker på dig, så förstår jag ändå inte vad som verkligen har hänt. Kommer jag någonsin förstå? Jag visar oftare ett leénde än tårar, jag har inte gråtit på flera dagar. Min enda och bästa bror har dött, och jag gråter inte ens. Hur kan det vara så? Vad är det som gör att det inte går att få in i mitt huvud att min bror är död!? Jag vill bara sätta mig i ett hörn, alldeles själv, och bara sittat där i flera veckor och försöka intala mig själv att det här är verkligheten...



Kommentarer
Skrivits av: Johanna
Kommenderades: 2011-02-16 Klockan: 22:52:34

Vad tycker du om min outfit? Hiss/diss? :D



Jag skriver om sex, kärlek tankar och tips. Titta in! :D

Skrivits av: emelie olsson.
Kommenderades: 2011-02-17 Klockan: 22:46:55

åh fina fina elin. jag vet inte enns vad fan jag ska skriva, vill bara visa att jag läser allt du skriver. och tänker på dig så otroligt mycket, kära du. lova att höra av dig om det är något och du inte vet vem du ska ringa, så ring mig. eller ett sms.

tänker på dig kära du glöm aldrig det. <3

Skrivits av: Monica
Kommenderades: 2011-02-19 Klockan: 19:43:12

Lilla gumman.. Det finns inte så mycket att säga i såna här sitationer. Men ibland kan det räcka med att veta att det finns folk omkring sig som bryr sig. Jag tänker på dig vännen, och du vet vart jag finns! Styrkekramar till dig :)

Skrivits av: Emillotte
Kommenderades: 2011-09-15 Klockan: 07:55:57

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0