Söndag

inlägget publicerades: 2011-02-06 Klockan 20:12:42

Då var det dags för söndag igen, jag har alltid varit rätt positiv mot söndagar tidigare. Men i framtiden så kommer jag inte vilja ha med söndagar att göra längre, för det kommer inte finnas annat än min bror i skallen mer än vanligt. Att den vecka kan gå så fort? Att jag ännu inte har förstått, jag väntar fortfarande ivrigt på att du ska komma hem..

Idag så har Emelie, Pappa, jag, Anita och Jon suttit hemma hos Emelie och kikat på lite bilder och en urgullig film samt pratat. Var hur mysigt som helst och det förgyllde verkligen min söndag! Jossan och Fredrik har även varit på besök här hemma på Ren, mycket trevligt.

Imorgon bitti så tar jag och mamma Passaten och beger oss till Hudiksvall så ska jag ta och komma igen i skolan lite grann. Känns rätt skönt att komma tillbaka till skolan faktiskt, hoppas på att det kommer gå bra också!


Kommentarer
Skrivits av: K
Kommenderades: 2011-02-07 Klockan: 08:11:57

Det viktigaste är att få ta sin tid, och få uttrycka sig.

Och att människor vill ta i det. Vill facea, och hjälpa. Och det är viktigt att du tar bort de människor som inte ger dig något gott, för det är det sista du behöver just nu.

Förlorat familjemedlemmar, och numer vet jag att det största misstaget jag gjort är att inte be om hjälp. Stoltheten tar över och man vill klara det själv.

Detta har kanske inte mkt med ditt inlägg att göra, men detta var vad jag ville säga. Hälsa evelina från K!

kramar

Skrivits av: Annika
Kommenderades: 2011-02-07 Klockan: 17:06:57

Det kommer gå bra mitt hjärta <33333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0