Prov med bok

inlägget publicerades: 2011-02-23 Klockan 15:42:03

Kan ju meddela er alla att bara för att man får ha användning utav bok då man har prov, gör inte provet nå mycket lättare. Tror det var det svåraste prov jag har varit med om. Har inte gått egenom någonting på det vi hade på provet, så fick liksom försöka förstå genom boken och formulera om till sina egna ord. Phu, det va inte det lättaste när man inte förstod någonting. Men, svarade då på alla frågor iallafall. 

Hade även prov i Religion idag, men eftersom jag hade en läkartid som jag absolut inte kunde avboka just den tiden så får jag en 24 timmars hemtenta istället. Känns ju inte så jävla positivt. Men, lät inte som om provet var det lättaste heller - så får hoppas på att hemtentan är en aning enklare.

Nog om skolan! Nu drar jag och mamma ner på staden och kikar lite balsmycken och hämtar även ut mitt pass.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0