Nitton år

inlägget publicerades: 2011-02-10 Klockan 08:31:26

Hellu ! 

Igår så blev man ett år äldre och det var inte direkt min dag. Redan från morgonen så började min totala otur och höll i sig resten utav dagen. Mitt humör gick upp och ner, ena stunden skrattade jag och andra stunden röt jag. Men, alla har ju sina dåliga dagar. Tråkigt bara att det blir på ens födelsedag. 

Efter skolan så begav sig jag, mamma, Elin och Frida oss till Bollnäs. Väl där så väntade ett bokat bord på Tranan med flickorna. Smakade kanon och Elin fick sig en upplevelse som nog gör att hon helst inte återvänder till Bollnäs. Efter maten så bar vi oss hem till mig för att kika lite film och smaska i oss lite godis och sånt. Synd att Sandra inte blev med bara, men jag hade turen att få träffa henne lite under maten iallafall. 

Efter filmen och en lyckad kväll så blev det Söräng och skjutsa hem Evelina, sedan droppa av Erica och Frida på deras gator. 

TACK FÖR KVÄLLEN, FLICKOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0