Minnesstund

inlägget publicerades: 2011-02-04 Klockan 00:19:52

Idag har varit en tung dag, har inte fått någon sömn under natten. 30 minuter på sin höjd, 15 minuter om jag inte tror fel. Men jag har ändå varit relativt pigg under dagen. Har varit full rulle hela dagen som de senaste dagar. Började med lite Hälsocentral besök, sedan blev det morgon fika med nära vänner till Jocke som kom på besök sådär på morgon kvisten. Hur underbart och värmande som helst. Folk kom och gick, fick även möjligheten att få träffa min kära vän Evelina i några timmar under hennes hål timme. Dagen rullade på och till sist så kände jag att jag inte klarade av trycket, så det blev upp på rummet och vara lite för sig själv. Hade även turen att få lite sömn. Jag vet inte om dagen har varit extra jobbigt just för att man gruvar sig innerst inne över morgon dagen då det är minnesstund på Prästnäset. Alla är givetvis välkomna att dela med sig utav sin sorg, minnen och skratt! Startar klockan 15.00. Men jag vet att det kommer gå bra, jag har ett sånt underbart stöd så det kan inte gå annat än bra.

Eftersom jag tog en liten sömn och vaknade vid åtta-nio tiden så gruvar jag mig inför försöket att somna, men det är ju alltid värt ett försök. Så jag tänkte passa på att hälsa alla ”God natt & sov gott” och försöka komma bort ifrån verkligheten ett slag.

Ta hand om er, och ta vara på det ni har!!


Kommentarer
Skrivits av: annika
Kommenderades: 2011-02-04 Klockan: 07:03:51

Jag tänker på dig hela tiden gumman. Hoppas vi kan ses snart så jag får hålla om dig <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0