Klåfingriga Elin

inlägget publicerades: 2011-02-21 Klockan 21:54:01

Jaha, då har man varit extremt duktig och skapat ett kaos på bloggen bara för att man inte kan låta bli att pilla utan att spara originallet INNAN man börjar pilla så att man kan återställa ifall det blir kaos. Så, för tillfället så ser det lite flokigt ut vid "sidpanelen". Och, jag har pillat och pillat men det blir inte bättre. Så, det får vara sådär nu tills att jag hittar orken till att göra en totalt makeover något tag framöver. Funderar på vitt, det är ju väldigt fräscht? Men, ändå ser det lite trist ut. Aah, jag får dra mig en funderare helt enkelt så får ni tills dess stå ut.


PÖSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0