En lördag med grabbarna

inlägget publicerades: 2011-02-05 Klockan 16:41:36

Igår var nog hela Bollnäs befolkning och tände ett ljus, la en ros, skrev i boken, tittade på bilder, sörjde, grät, skrattade och mindes världens bästa Joakim Trygg. Det var nog den absolut vackraste minnesstund jag varit med om, finns inte ord för hur mycket det värmde i hjärtat för att se hur ofattbart mycket folk som dyrkade och älskade min bror. Som syster så finns det nog ingenting som kan jämföras med det. Tack alla som var där!

Idag så blir det iallafall ta och hitta på någonting och komma bort lite ifrån allt tragiskt som hänt. Så för min, Zammi och Dannes (kanske Bobby och Niklas) del så blir det lite TV-spel, film, bastning och en massa skratt. Ser verkligen framemot detta. Tack för att ni finns grabbar :’)

Igår efter minnesstunden så begav sig jag, Evelina och Sandra ut till Söräng för att kika på lite film, laga lite mat och bara mysa med varann. Det behövdes verkligen flickor, jag älskar er – glöm aldrig det!


Kommentarer
Skrivits av: Sandra Eriksson
Kommenderades: 2011-02-07 Klockan: 08:18:06

Jag älskar dig med gumman :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0