Då var det klippt

inlägget publicerades: 2011-02-08 Klockan 20:55:17

Andra dagen i skolan har varit lite tyngre, hamnade lätt på fel tankar och var mycket som fick mig att bli påmind om min älskade bror. Kände bara för att åka hem ett tag, men jag tog mig i kragen och kämpade mig kvar hela dagen.

Efter skolan så blev det en kvick klippning på 10 minuter för endast 100 kronor och jag blev helnöjd. Så, det är ju ingenting jag klagar över!

Tog mina unga ben och vandrade hem sedan för att plugga lite och invänta ett par som skulle kika på lägenheten för att sedan dra iväg och käka lite. Efter maten så fick mamma och jag lite godissug så vi brummade iväg på ICA för att handla lite gotta. Och nu sitter jag här med min gottepåse och försöker få ihop mitt 5 minuters tal till Svenskan imorgon. Tungt!


Kommentarer
Skrivits av: annika
Kommenderades: 2011-02-08 Klockan: 22:12:24

Starkt av dig mitt hjärta <3333

Skrivits av: Mikaela Gunnarsson
Kommenderades: 2011-02-10 Klockan: 20:44:07

Ska du flytta eller?! :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0