Back to school

inlägget publicerades: 2011-02-07 Klockan 18:58:48

Första skoldagen avklarad och det gick rätt bra. Äcklig mat på skolan så mamma och jag tog och åt dagens på Pizzeria Pronto, smakade bra.

Tillbaka till skolan och ha en lektion, sedan tog vi en lite sväng på staden. Införskaffade mig ett nytt USB på 16 gb istället för mitt gamla på ynka 4 gb också köpte jag mig även ett nytt svart linne ifrån Gina Tricot och sist men inte minst så blev det lite hårfärg.

Efter en tur på staden så blev det hem och tvätta. Har just käkat lite tacos, så nu väntar vi på att torktumlaren ska bli klar så ska vi sedan bege oss till min kära kusin Linda och hälsa på henne lite grann.


Kommentarer
Skrivits av: Amanda Andersson
Kommenderades: 2011-02-07 Klockan: 23:02:11

Ja, det är den hel del sanning i dikten. Jag anser att det kan vara bra att läsa, att kunna tänka på, kanske att den kan ge en liten hjälp.



Ta hand om dig med Elin, glöm aldrig att jag kommer att finnas här. Jag bryr mig så fruktansvärt mycket om dig/er. KRAMAR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0