Crush 6 wonder mask

inlägget publicerades: 2011-12-06 Klockan 12:30:00

Hårinpackning är ju en viktig grej om man vill ta hand om sitt hår. Finns ju hur många olika hårinpackningar som helst och det är så svårt att veta vad man ska välja. Personligen är jag en sån där person som absolut inte pallar att sitta med en inpackning i håret i ca 20 minuter.

Så då är det så himla bra att det finns en hårinpackning från Grazette som heter Crush 6 wonder mask. Denna behöver man endast ha i håret 60 sek - 5 minuter. Och det är ju hur underbart som helst om man är samma typ av person som mig. Och det är inte alls så dyrt heller. Runt 99 kronor. Och går man in HÄR så hittar man denna för endast 79 kronor för 150 ml just nu. Annars är det bara att besöka en frisör och köpa där. 

Den luktar självklart jättegott också, luktar annanas. Och man blir inte lätt fet i håret av den heller, som jag annars blir då jag använder mig utav andra hårinpackningar. 

Så, lägg denna underbara hårprodukt på önskelistan i år vettja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0