We ain't really living

inlägget publicerades: 2011-04-12 Klockan 18:25:56

Har varit väldigt inaktiv den senaste veckan. Har helt enkelt inte haft orken, så då lät jag bli. 

Idag så stod man för sista gången i cafeterian, så skönt! Har även snokat fram anledningen till varför min studentmössa inte har dykt upp på skolan. Jag ska nämligen få vänta i 1-2 veckor till tills att jag får ha den i mina händer. Och den dyker inte upp på skolan, utan på min hemadress. Hyfsat skumt, men jaja. 

Har ju även sagt att jag ska lägga upp en bild på tatueringen, så tänkte att jag skulle fixa bild ikväll & lägga upp den. Nu blir det iallafall lite OC. 

Hejs : )

Kommentarer
Skrivits av: Annika
Kommenderades: 2011-04-12 Klockan: 19:28:05

Älskar dig hjärtat <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0