Slutproduktion

inlägget publicerades: 2011-04-14 Klockan 17:45:40

Nationella gick an, får hoppas på att det gick bra bara. Satt i ca 1h30m, sedan vart det helg. Elin och jag drog ner och gjorde ett tappert försök att sälja annonser, deadlinen är idag så det kändes en aning oseriöst men vi har då försökt iallafall. 
Sedan blev det ta farmors vrål åk och bege sig hemåt igen, höll dock på att somna och köra ner i diket på vägen. Så blev att jag stannade vid en ficka och tog mig en liten powernap på ca 15 minuter. Sedan bar det iväg igen.

Väl hemma hade vi besök av mormor och Johan, sedan hämtade jag Emelie på skolan så hon också fick vara på besök. Mamma & jag drog oss till TakeOff och beställde oss en varsin Pizza efter besöket dragit sig hemåt. Nu blir det åka till Rengsjö och hämta Passaten som är på lagning. 

Vid klockan 7 så drar jag mamma Per och Emelie oss och kikar in estet treornas slutproduktion som Joakim är med i. Ska bli spännande.

Mja, det var väl lite om min dag. Hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0