Nationellt prov

inlägget publicerades: 2011-04-13 Klockan 22:37:53

Idag har man hunnit med mycket. Varit i skolan, varit på esteternas slutkonsert Idål (deras egen tolkning av Idol) som var kanon bra, sålt 1 kanske 2 annonser, dragit en fika på hudiksstad med Elin o Lars sedan dök även Christian upp, åkt och hälsat på moster & Larsa i Strömsbruk, lånat bilen utav farmor, samt burit in allt resterande från lägenheten på mitt nya rum. Är väl i storsett min dag, har bara rullat förbi! 

Imorgon är det dags för nationellt prov i Svenska B och efter det så har jag fått mig lite helg. Jippie, det behöver jag verkligen.

Imorgon är det även min brors födelsedag, han skulle ha fyllt 21 år.. Hoppas du firar den med oss. Saknar dej så det gör ont, vill inte förstå att du aldrig mer kommer hem igen.

Kommentarer
Skrivits av: Annika
Kommenderades: 2011-04-14 Klockan: 10:40:24

Men gud va härligt att du har flyttat hem gumman . Blir det lättare för oss att ses med.



Ja han hade älskat den, det vet vi <333



Love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0