Miniseans

inlägget publicerades: 2011-04-26 Klockan 12:05:41

Nu var det ett litet tag sedan jag uppdaterade. Så tänkte dra en liten sammanfattning av det senaste dagarna.

Igår så va jag, pappa, mamma, Johan, Jon, Johanna & Emelie iväg till Camilla och hade miniseans. Och tack gode gud så kom vår älskade Joakim. Det vart både skratt och tårar. Och det var så skönt i sörjandet att göra detta, och jag ska säga er att det var inte första & sista gången.  

I söndags & lördags var det såna där slöa dagar, låg hemma och bara tog det lugnt. Drog någon film oså. Men, på söndagen så fick jag iallafall trevligt sällskap mot kvällningen av Emelie, Jon & Johan. 


Kommentarer
Skrivits av: Sandra Eriksson
Kommenderades: 2011-04-26 Klockan: 12:46:05

Men guuh så trevligt att han hälsade på er! ^^, PUSS på dig gumman, vi ses idag!! <3

Skrivits av: emelie olsson.
Kommenderades: 2011-04-26 Klockan: 17:05:10

PUSS vad jag tycker om dig gofia. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0