Märkt för livet

inlägget publicerades: 2011-04-06 Klockan 01:15:57

Idag var man ledig från skolan för vi skulle kika gravsten. Gick bra, alla var överräns och nu ska vi bara hitta ett kort som vi ska ha på Jocke.. Helt ofattbart fortfarande.

Träffade mina saknade vänner Evelina & Sandra. Evelina & jag tog en fika och pratade lite, sedan begav vi oss till Sandra. Blev där en stund, sedan drog vi oss till Wicked Dream Tattoo för att märka mig för livet. Nervös till 1 000 och oroade mig så oerhört för smärtan. Men, det gick oväntat bra. Trodde helt klart att det skulle göra ont som fan, men det gick hur bra som helst & resultatet blev jag så oerhört nöjd över. Hoppas min bror gillade den bara. Jag slänger upp bild på tatueringen imorgon!

Efter tatueringen var gjord drog jag Jon Johan och Emelie oss till pappa där det blev lite tv, mat, glass och allmänt sällskapligt. Jag stannade kvar medan dom begav sig, så jag fick lite tid med pappi. Kikade på lite tv och hade det mycket trevligt. Dock somnade man ju på soffan, så får hoppas på att jag kan sova nu :) 

Natti natt gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0