Spännande

inlägget publicerades: 2010-11-17 Klockan 07:07:08

Just då man trodde att man skulle äntligen få sig iallafall tio minuters sömn så ringer ju klockan såklart. Så, inatt blev det ingen blund alls. Tror John var upptagen med alla andra ikväll, hoppas han besöker mig ikväll iallafall.

Skoldagen börjar med ett vacker prov i Konferens och Reception - vet redan nu att jag inte kommer klara det. Så, blir nog en kort stund på den lektionen. Så får man vänta tills att klockan slår 10:35 då det är dags för lite Svenska. Så blir det den lektionen i 50 minuter så är min dag slut, eftersom jag inte har något företag att ta hand om. Skönt!

Ska även försöka hinna med att byta lika lektioner, håller verkligen tummarna för att det finns någonting för mig. Är rätt säker redan nu att jag är rätt körd. Men, det är bara att bita i det sura äpplet - har ingen annan än mig själv att skylla. 

Nu blir det börja göra sig redo för bussen för min del. Hoppas ni får er en toppen onsdag & är utvilade - är inte nå avundsjuk.

Puss ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0