Sammanfattning av helgen

inlägget publicerades: 2010-11-28 Klockan 16:03:35

Har varit väldigt dåligt med uppdaterings fronten, jag vet. Men har inte haft ron till att sätta mig ner och skriva. 

Min helg har varit kanon.
I fredags så blev det åka hem, älskling hämtade mig på station så åkte vi hem för att käka lite tacos med mamma och per. Sedan blev vi kvar där resten av kvällen och bara hade det allmänt trevligt.
I lördags så blev det utgång med min underbara vän Sandra. Var en hel del folk i alla olika åldrar, så det var rätt trevligt. Men runt halv ett så kände vi oss nöjda, började dra in så extremt mycket folk då också. Så då blev det hämtning av älskling så åkte vi hem till honom och kikade på film och sov. 
Idag så har man varit lite halvseg, så ska bli skönt att sätta sig på tåg och buss och fara hemåt Hudiksvall. Och väl där hemma så blir det vara duktig och julpynta lite grann och tända en massa ljus och bara mysa för mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0