Min familj

inlägget publicerades: 2010-11-30 Klockan 22:55:06

Jag har aldrig riktigt tagit upp min familj i bloggen. Därför tillägnar jag detta inlägg till dom.

Familjen Trygg/Sjöholm är nog den absolut bästa familjen jag kan tänka mig. Dock är den en aning splittrad. Jag har flyttat till Hudiksvall, mamma bor i Bollnäs, pappa bor i Kilafors/Lilltjära och min bror bor lite här och där. Men jag har aldrig lidit utav detta, utan mest njutit utav det eller hur man ska säga. Jag vill inte ens tänka mig ett liv då mamma och pappa är ilag. Det ända jag ser framför mig då är en massa familjebråk och sånt skit. Medans vi nu väldigt sällan bråkar. Ska jag vara helt ärlig så har jag nog aldrig haft ett riktigt bråk med min mamma eller pappa. Visst, man har haft sina små tjaffs - men aldrig någonting riktigt stort. Och det är jag så fruktansvärt glad över. Skulle jag kunna byta ut min familj så finns det inte en chans i helvete att jag skulle byta ut någon. Inte ens jag och min bror har bråkat någon gång, vi har knappt skrikit åt varann. Ett bråk kommer jag ihåg och det var då jag jävlades med honom sedan slängde jag TV dosan på han så han blev irriterad och slog mig på ryggen så att jag fick hans hand som ett märke. Det är ända gången jag kan minnas. Och det är så otroligt skönt. Vi pratar heller inte så jätteofta med varann och umgås heller inte - men då det behövs så vet jag att min bror finns där för mig och skyddar mig. Vad kan jag mer säga om dessa underbara familjemedlemar? Jo, jag älskar dom utav hela mitt hjärta och dom är bland det bästa som finns!


Kommentarer
Skrivits av: Anonym
Kommenderades: 2010-12-01 Klockan: 19:21:17

mmm, killen i mitten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0