Hjärnröntgen

inlägget publicerades: 2010-11-18 Klockan 08:24:49

Då har det äntligen blivit dags för att gå till djupet utav min huvudvärk. Jag tar sjukhusbussen mot Bollnäs klockan 09:30 och anländer 11:00. Så det blir vandra hem till min käraste och vara väldigt söt och väcka honom, kan man bli en bättre flickvän? Stackarn.

Klockan 12:45 så tar jag och min kära far och sitter och väntar på att jag ska få komma in. Skulle gå på 5 minuter, så det är ju skönt. Jag hoppas faktiskt att dom hittar någonting, så dom har någon hjälp till mig. För om dom inte hittar någonting så kommer jag 100% säkert få vandra omkring med detta gud vet hur länge. Och det står inte direkt på min önskelista. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0