God morgon

inlägget publicerades: 2010-11-20 Klockan 13:42:28

Idag så blev det en väldigt lång sömn och är fortfarande helt slut. Har mina tankar på att jag har sovit lite för länge.

Igår så blev det en hel trevlig kväll med tjejerna. Det var en rätt jämn match på bowlingen, jag sara och frida låg rätt lika i stort sett under hela matchen. Men under serie 1 så låg jag riktigt dåligt till, sedan kom jag ikapp och hamnade på andra plats. Men i slut ändan så förlorade jag. Och Erica stor vann med ca 100 poäng mer än oss. 

Hos Sara så blev det kika på film och prata en massa och ha det allmänt mysigt. Drog oss väl hemåt strax efter 1 om jag inte minns fel. Och då blev det åka till Kilafors fram och tillbaka, sedan hem till Älskling och Danne för ännu en film.

Puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0